top of page

Kesä tulossa!

  • 22.1.2023
  • 1 min käytetty lukemiseen

Vuosi on vaihtunut ja päivät pitenee. Tuleva festivaalikesä on tuota pikaa kulman takana ja valmistelut on jo täydessä vauhdissa! Tänäkin vuonna olemme mukana turvaamassa kymmeniä tapahtumia sekä tarjoamassa unohtumattomia turvallisia tapahtumakokemuksia kaiken ikäisille.


Tällä hetkellä meillä on kesän rekrytointi myös auki ja mukaamme mahtuu vielä porukkaa! Mikäli ura tapahtumaturvallisuuden parissa houkuttelee, katso ihmeessä rekrysivulta avoimet tehtävät. Järjestämme myöskin alkuvuoden aikana järjestyksenvalvojan peruskursseja, jotka toimivat hyvänä polkuna mukaamme kesän rientoihin. Koulutukseen osallistuminen edellyttää 18v ikää ja nuhteetonta taustaa. Kurssi on sinulle ilmainen, mikäli sitoudut kahteen palkalliseen työvuoroon, joten tule ihmeessä kokeilemaan olisiko tämä juuri sinun juttusi.






 
 
 

2 kommenttia


Erik Streeter
Erik Streeter
19.5.

Kesä tulossa! Vihdoinkin joku on tarttunut tähän aiheeseen kunnolla, ja olen täysin samaa mieltä kaikesta, mitä tässä artikkelissa sanottiin. Kesä on todellakin tärkeä ja odotettu aika, ja on hienoa, että sen lähestymistä käsitellään näin perusteellisesti. Kun miettii, kannattaa huomata, että kesän lähestyminen kehittyy jatkuvasti ja tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia ja kokemuksia. Muutama kuukausi sitten törmäsin itsekin samankaltaisiin pohdintoihin kesän odotuksesta, ja ne resonoivat syvästi. On mielenkiintoista, miten eri tavoin ihmiset lähestyvät tätä vuodenaikaa. Tämän ohella tämä artikkeli on todella selkeä ja ytimekäs, joten tallensin sen ehdottomasti myöhempää käyttöä varten. On todella hyödyllistä saada tällaisia näkökulmia ja muistutuksia siitä, miten kesästä voi nauttia parhaalla mahdollisella tavalla. Kiitos paljon tästä erinomaisesta kirjoituksesta!


lystikasino

Tykkää

Mitchel
Mitchel
30.4.

Hei! Pakko kommentoida tätä kesä tulossa -postausta, sillä se todellakin osui ja upposi. Kesän lähestyminen on niin aliarvostettua, ja kuvasit sen tunteen täydellisesti. Itsekin koin juuri samankaltaista tunteiden vyöryä, kun ensimmäiset lämpimät säteet alkoivat tuntua. Se pieni toivo ja odotus, että kaikki alkaa taas herätä eloon, on jotain todella erityistä. Mietin tässä myös, mitä itse tekisin toisin, jos nyt pääsisin uudestaan kokemaan sen saman "kesä tulossa" -vaiheen. Ehkä pyrkisin olemaan enemmän läsnä, nauttimaan niistä pienistä hetkistä, kuten lintujen laulusta aamulla tai ensimmäisistä vihreistä lehdistä. Tuntuu, että arjen kiireissä helposti unohtaa pysähtyä. Tiedän useampia ihmisiä, joiden uskon syvästi nauttivan tästä sisällöstä ja jotka voisivat todella hyötyä tästä näkökulmasta. Kiitos todella paljon laatusisällöstä, allekirjoitan kaiken lukemani. Odotan innolla lisää pohdintoja tästä aiheesta!


24casino

Tykkää
Featured Posts
Päivityksiä tulee pian
Kun julkaisut on julkaistu, näet ne täällä.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page