top of page

Suomi 100 Avajaiset

  • 13.3.2017
  • 1 min käytetty lukemiseen

Upea fiilis olla mukana toteuttamatta Suomen juhlavuoden massiivista aloitustapahtumaa. Yli 100.000 ihmistä mahtavasti toteutetussa spektaakkelissa oli jotain sellaista jota tullaan muistelemaan vielä pitkään. Monisatapäinen joukko järjestyksenvalvojia, liikenteenohjaajia ja vartijoitamme huolehti turvallisuudesta Helsingin yössä. Ei sitä Mannerheimintietä ihan jokavuosi suljeta ;) #turvallisuuttahuvinvuoksi


 
 
 

1 kommentti


Vuong
Vuong
19.5.

Aivan mahtava kirjoitus! Lukiessa tuntui, että kuvasit suoraan omia kokemuksiani Suomi 100 -juhlavuoden tiimoilta. Oli todella valaisevaa lukea näkökulmasi, ja olen syvästi kiitollinen siitä, että käytit aikaa syventääksesi lukijoiden ymmärrystä Suomi 100:sta. Se oli kyllä monin tavoin aliarvostettu juhlavuosi, ainakin omasta mielestäni. Monet juhlallisuudet jäivät ehkä hieman pinnallisiksi, mutta syvemmällä tasolla siinä oli valtavasti potentiaalia, jota ei ehkä täysin hyödynnetty. Muistan itsekin, miten innostuin aluksi kaikesta, mutta sitten arki vei mukanaan. Nyt jälkikäteen ajateltuna, tuo juhlavuosi tarjosi todella ainutlaatuisen mahdollisuuden pohtia kansakuntamme historiaa ja tulevaisuutta. Onko sinulla kenties suunnitteilla jatkaa aiheesta kirjoittamista ja syventyä Suomi 100:n merkitykseen vielä lisää? Olisi hienoa kuulla lisää ajatuksiasi tästä.


luckydreams

Tykkää
Featured Posts
Päivityksiä tulee pian
Kun julkaisut on julkaistu, näet ne täällä.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page